نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

عزت‌اللهی: می‌خواهیم برای مردممان بجنگیم

  • کد خبر: ۲۱۰۴۷۲
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
عزت‌اللهی: می‌خواهیم برای مردممان بجنگیم
سعید عزت اللهی گفت: بازی ژاپن با همه شیرینی‌ای که داشت برای ما تمام شده و می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل قطر بازی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به دیدار قطر می‌رود تا در صورت پیروزی برابر این حریف به فینال جام ملت‌های آسیا راه یابد. سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با قطر اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این جام تشکر کنم که بعد از جام جهانی این تورنمنت را برگزار کردند. جا دارد به خاطر صعودشان به نیمه‌نهایی تبریک بگویم. قطر به خاطر امتیاز میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن، انگیزه بالایی دارد. ما کاملا به آن‌ها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت. ما دوره قبل هم به نیمه‌نهایی رسیدیم و می‌دانیم این مرحله چقدر سخت است. بازی ژاپن با همه شیرینی‌ای که داشت برای ما تمام شده و ما فردا می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل قطر بازی کنیم و برای مردممان بجنگیم و موجبات شادی را فراهم کنیم.

انتخاب داور عرب عجیب است

او ادامه داد: چند مورد وجود دارد. اول زمان استراحت که به بازیکنان فشار زیادی وارد کرد و کار بازیکنان و کادر پزشکی را سخت کرد و نکته بعدی، برای ما علامت سوال است که چرا داور عرب برای بازی گذاشتند؟ این عجیب است، چون قطر یکی از کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. این‌ها مواردی است که ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدواریم در آینده به آن فکر شود. با این حال ایران دارای یک کادر حرفه‌ای است که با تمرکز کامل وارد زمین می‌شود و هدف ما پیروزی مقابل قطر و شاد کردن دل مردممان است.

بازی با ژاپن برای ما تمام شده است

ملی‌پوش فوتبال ایران در ادامه گفت: مانند آقای قلعه‌نویی، ما هم تجربه تورنمنت‌های گذشته را داریم و اگر بخواهیم در باد پیروزی بخوابیم، لطمه می‌بینیم. بازی با ژاپن تمام شده و ما از دیروز که ریکاوری کردیم و تمام توان و تمرکزمان برای بازی با قطر است. همچنین جلسه آنالیزی داشتیم و اشتباهات بازی با ژاپن را بررسی کردیم تا در بازی با قطر بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->